Powrót po 20 latach i zakup nowego yoyo

Pytania o Sprzęt | Recenzje
Nie wiesz co wybrać? poczytaj lub zapytaj właśnie tutaj ! Pomożemy coś doradzić!
ezaris
Giermek

Powrót po 20 latach i zakup nowego yoyo

Postautor: ezaris » 6 sie 2018, o 21:42

Cześć!
Po 20 latach przypomniało mi się YOYO i postanowiłem do tego wrócić :)
Trochę poczytałem i przez cały czas przewija się, że trzeba nauczyć się bindowania.
No i myslę sobie gdzie jest haczyk bo nie jest to takie trudne.
Mam Turbo Bumble Bee, jest to wąskie yoyo i na nim jeszcze trudniej zrobić coś niż na tych obecnych szerokich a bind po 20 latach wychodzi tak samo dobrze.
ALE... z tego co przeczytałem to YOYO moze być responsywne i nie. Moje samo wraca do reki gdy mocniej sie szarpnie i podobno na tych nie responsywnych to już nie jest takie proste. Dotarło do mnie jak mało wiem :)

Dlatego prośba do Was, co powinienem kupić uwzględniając to, że nie jestem kompletnie zielony z kręceniem ale moje kręcenie jest, że tak powiem dość oldschoolowe ;)

Silaren
Giermek
Zestaw: Vinci/centertrack/bawelna
Kolekcja: ,
Nolimit - Vinci
Magicyoyo - T5
Magicyoyo - N8
Magicyoyo - N5
Magicyoyo - T9
Magicyoyo - D1

Re: Powrót po 20 latach i zakup nowego yoyo

Postautor: Silaren » 6 sie 2018, o 22:39

Kompletnie zielony nie jesteś ale jeśli chodzi o nie responsywne yoyo jesteś. Poza tym jeśli wszedłes sobie na stronę która ci podałem i sprawdziłeś sobie podstawowe triki yoyo to wiesz jak to wygląda. Na response yoyo się nie znam bo uczyłem się od razu na nie responsywnym. Startowałem od modelu yoyofactory one a następnie przerzucilem się na no limit Vinci. Resztę yoyo mam z chinskiej firmy magicyoyo i bardzo lubuje się w tych yoyo. Są bardzo dobrze wykonane a przede wszystkim są bardzo tanie w porównaniu do europejskich. Jedyny mankament trzeba czekać z 30 dni jak się zamówi na aliexpres.