..:: Witam ! ::..

Halo Halo! Jesteś nowy? Daj Nam się poznać i skrobnij coś o sobie stawiając tutaj pierwsze kroki na forum!
Awatar użytkownika
Sokół
Oddany Forum

..:: Witam ! ::..

Postautor: Sokół » 11 sty 2014, o 13:50

Witam wszystkich :)
Jestem Tomek 26l. Jestem całkowicie początkujący, naście lat temu coś tam się bawiłem odpustowym yoyo no i teraz wracam do dzieciństwa z nowym podejściem :)
Pomacham dla przyjemności a jak zacznie coś wychodzić to będę mial satysfakcje.
Cieszę się, że mogę zalogować się na tym forum (chyba jedynym polskim za wyjątkiem kuglarstwo.pl). Fajne uczucię że to młode forum i będzie się na nim prawie od początku :)

Pozdro !!!!
Obrazek

Awatar użytkownika
admin
Administrator
Zestaw: Yoyoempire Rainfly
Kolekcja: Yoyofactory: Velocity, Popstar, Supernova, Replay Pro, Too HOT,
C3yoyodesign: HeartBeat, Speedaholic,
Vosun: 6s Aethyr, V7 Duang
Yoyoempire Rainfly, Recess Weekend, Nolimit Vinci, CLYW Bear vs Man II, YYJ Classic, YYR Diffusion II, Magic Yoyo M002 April, One Drop Prescription
Macham od: 20 lip 2013
Kontaktowanie:

Re: ..:: Witam ! ::..

Postautor: admin » 13 sty 2014, o 09:19

Dokładnie tak samo zaczynałem. Kupiłem z podejściem, że może mi się spodoba...machanie wkręca straszliwie :) Aczkolwiek im dłużej macham, tym bardziej jestem pewien, że potrzebuję rękawicy, bo pocięte paluchy od sznurka trochę zaczynają przeszkadzać ;)

Awatar użytkownika
Sokół
Oddany Forum

Postautor: Sokół » 14 sty 2014, o 22:55

Aż tak ? :) Myślałem że rękawic używa się po to by lepszy grind był (podobno mniejszy opór niż na gołej skórze). Chyba kręcisz od rana do nocy :)
Obrazek

Awatar użytkownika
admin
Administrator
Zestaw: Yoyoempire Rainfly
Kolekcja: Yoyofactory: Velocity, Popstar, Supernova, Replay Pro, Too HOT,
C3yoyodesign: HeartBeat, Speedaholic,
Vosun: 6s Aethyr, V7 Duang
Yoyoempire Rainfly, Recess Weekend, Nolimit Vinci, CLYW Bear vs Man II, YYJ Classic, YYR Diffusion II, Magic Yoyo M002 April, One Drop Prescription
Macham od: 20 lip 2013