Siello!!!

Halo Halo! Jesteś nowy? Daj Nam się poznać i skrobnij coś o sobie stawiając tutaj pierwsze kroki na forum!
Awatar użytkownika
☆ NO:PE ☆
Giermek
Zestaw: Orbis(Auldey)/CT/sznurki własna robota
Kolekcja: YYO x Auldey-Orbis
YYF-Replay Pro
Kilka zmodowanych looperów za 5zł :D
Macham od: 15 cze 2015

Siello!!!

Postautor: ☆ NO:PE ☆ » 14 sie 2016, o 14:54

Mam na imię Kuba, mam 14 lat(15 już za 23 dni :D ) i mieszkam w Justynowie(miejscowość kilka km od Łodzi).Oznaczyłem się już na mapie pokemonów XD. Nie jestem początkujący, ponieważ zacząłem machać ok. rok temu i mam jakiegoś skilla. Słabo u mnie z uczeniem standardowych tricków, ponieważ wolę wymyślać własne dosyć nieskomplikowane tricki(głównie whipy i slacki).Jednym słowem-lubię szybkie machanie.(To trochę więcej niż jedno słowo :lol: ) O forum dowiedziałem się dosyć dawno szukając informacji jeszcze zanim zacząłem machać.(Tak mam że zanim za coś się wezmę muszę wiedzieć o tym wszystko, wiedza to podstawa) Trochę zwlekałem z rejestracją, jednak jak widzicie wreszcie jestem. Dołączyłem do forum, ponieważ chcę się z wami podzielić moimi pomysłami i usłyszeć od was co o nich myślicie. Z innych zainteresowań to chyba tylko komputery. Często także gram w gry(sam lub z ekipą), bawię się w programowanie(gdy mi się bardzo nudzi) i często słucham muzyki. Uff...troszkę się rozpisałem, ale to dobrze, ponieważ chyba dobrzę sie wam opisałem. Jeśli macie do mnie jakieś pytania to pisać śmiało.Obiecuję, że będziecie mnie często widzieć na tym forum(napewno codziennie :D )
Obrazek

Awatar użytkownika
Misiek
Hokage wioski ukrytej w buszu (Plushage)
Zestaw: Gradient / CT / Kitty Fat
Kolekcja: YYF: One, Loop 360(2), Replay; NoLimit Vinci (nie złote ;D); Yoyo Empire Edge;Yoyofficer Musket, OneDrop Gradient
Macham od: 17 lut 2015

Re: Siello!!!

Postautor: Misiek » 14 sie 2016, o 15:38

Witam w Naszych szeregach :D