Siemka

Halo Halo! Jesteś nowy? Daj Nam się poznać i skrobnij coś o sobie stawiając tutaj pierwsze kroki na forum!
Ufo
Nowicjusz
Zestaw: YoYoFactory ONE
Macham od: 07 lip 1989

Siemka

Postautor: Ufo » 27 lip 2016, o 01:45

To tak jeżeli chodzi mnie to lat mam 27 i obecnie mieszkam i pracuję w Wrocławiu. Jeżeli chodzi o moją przygodę z Yo-yo to zaczęła się gdzieś 21 lat i ciągła się zemną przez kilka ładnych lat życia. W sumie moja ksywka powstałą przez yo-yo i jest zemną do dnia dzisiejszego. Kilka dni temu postanowiłem wrócić do Yo-yo. I na początek postanowiłem nie szaleć. I po przeglądnięciu forum (+wujek google) i zaopatrzyłem się w YoYoFactory ONE, i po kilku minutach zatwierdzam że kiedyś byłem dużo lepszy i na razie jestem strasznym amatorem i nie umiem praktycznie nic :D. Zobaczymy co przyniesie czas.
A co innych zainteresowań to Łażenie po górach, Czytanie książek, Gastronomia i wiele wiele innych rzeczy :D

Awatar użytkownika
admin
Administrator
Zestaw: Yoyoempire Rainfly
Kolekcja: Yoyofactory: Velocity, Popstar, Supernova, Replay Pro, Too HOT,
C3yoyodesign: HeartBeat, Speedaholic,
Vosun: 6s Aethyr, V7 Duang
Yoyoempire Rainfly, Recess Weekend, Nolimit Vinci, CLYW Bear vs Man II, YYJ Classic, YYR Diffusion II, Magic Yoyo M002 April, One Drop Prescription
Macham od: 20 lip 2013
Kontaktowanie:

Re: Siemka

Postautor: admin » 27 lip 2016, o 07:32

Siema!
No to tylko kilka lat młodszy ode mnie :) Fajnie, że yoyo wkręca w każdym wieku.
Z One i innymi starterami to jest tak, że żeby robić fajne rzeczy na tym sprzęcie, to trzeba coś umieć - tak przewrotnie. Masz jednak podstawy w takim wypadku - najważniejsze to dobry sleeper, a potem już pójdzie. Zapas sznurków i szybko załapiesz.

Zachęcam do oznaczenia się na mapie użytkowników, przynajmniej orientacyjnie, nie musi być super dokładnie. Zawsze jednak jest ślad, że ktoś macha w danym regionie.